torsdag 15 januari 2009

Olustigt och försovning

Ja.. det var aningens olustigt igår.. jag fick ont i magen.. :S

och jag fixade djuren ganska fort och sen in och duscha och se lite tv.. så jag somnade i soffan ganska tidigt.. sen så blev ja väckt å gick upp å la mig och däckade på en gång där me å sen så försover ja mig ganska så mkt nu imorse...
När jag för en gång skull sover rätt mkt?!

Jag har blivit ganska mkt förkyld åxå.. :/ åsså mätte jag Okuma , Prisse och KC igår... Okuma är 157cm :] min bäbis :) och Prisse och KC är ganska exakt lika höga, enda skillnaden är att KC har typ noll manke och Prisse har rätt mkt manke. ahh just, dom är iaf 161-162 cm. det är bra med små hästar, dom e ju så smidiga :] åsså äre låg fallhöjd :D

Nu ska jag städa lite i sovrummet så sotarn kan komma och göra de han ska så vi kanke får nån jäkla värme.. lr jaa.. mera värme jag är en värmeoman :]


ahh just de, började prata om mockning igår... En kompis berättade att hon mockade en box på ca 30 min... så igår när jag mockade så då kollade jag va klockan var när jag började och när jag var klar.
Att mocka åt 3 hästar tar under 10 min.. Jag är nog rättså effektiv...
Övning ger färdighet ;)


Ha det bra..-kramar-

1 kommentar:

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.