fredag 9 januari 2009

Beställt :)

Japp idag fick jag förresten Eskadron botsen ska pröva dom sen ikv :) Hoppas dom passar och funkar bra annars blir ja ledsen :/ eftersom dom inte va tvärbilliga..

Aja iaf så har jag precis beställt nya sadelgjordstroppar till dressyrsadeln, jag rider ju typ mest i den så de har nötts ganska mkt, dom kommer itne att gå av men känns ändå bättre att ha nya hela så man inte står där som ett fån när dom blitt så nötta så jag itne vågar använda sadeln..

Har även fått nya hööks katalogen idag, två st tillåme ^^ sen så får vi säkert 2 st hem till mams å papps åxå..-fniss- nä ja bruakr inte handla därifrån ^^
men jag tycker faktiskt itne de va så himla mkt fränt i katalogen.. ska köpa lite benskydd och dom där kyldamaskerna och kanske en sadelgjord åsså blire väl säkert nåt träns lr nå schabrak lr nå bett... skulle faktiskt ha köpt 2-3 nya bett ett av betten (som ja faktiskt köpte i somras) har blivit lite nött inte så det är vasst lr så.. så det kan va läge att köpa ett till...

Nu ska jag ut å rida Okuma och KC om min mage pallar vilket den måste för pallar jag itne det, så pallar jag ingen träning ikv heller...
Det är underbart väder ute och KC var galet söt när jag släppte ut dom imorse, han bockade och stegrade och galopperade runt och drog med sig dom andra så tillslut blev jag orolig att dom skulle bli alldeles vilda och spränga hagen så jag stod och bevakade dom och täntke tillslut att "varför filmar jag inte" i samma stund som jag tar upp telefonen så lugnar dom sig.. hur typsikt är inte det?

Men jag har iaf det i minnet och det var galet sött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.