tisdag 13 januari 2009

Schleten & pånie

jepp jag var aningens trött imorse... ^^ konstigt vore väl annars iof...

Idag har jag fått svar på ett mail jag skickade före jul och dom ska ringa upp mig ^^ känns lite spännande faktiskt...
sen så har jag skrivit ett mail på ängälska åxå :O ska bli spännande å se om man får något svar dom brukar visst vara väldigt serviceminded så man får väl hoppas på det :)

Jag har visst en ponny åxå ^^ huh? måste mäta han imorrn! But he is a cutiepie :]

Idag vare hästarnas vilodag vilket passade mig ypperligt eftersom ja va så trött imorse :O
men jag har som ni märker inte gått å lagt mig än så risken finns att jag är ganska trött imorrn med..

Idag varslade Volvo ännu mera folk, det är helt galet! Halva fabriken försvinner ju! Det fick mig bara att vilja kämpa mer för mitt framtida jobb?!

Jag var lite orolig över Okuma och hans ben efter "långturen" igår iof så blev de väl varken långt lr hårt men jag är ju pjåskig och han ÄR gjord av glas :O men iaf hans ben var superfina idag.. känns skönt :) det är ju som ltie annars nu jämfört med när man var inackorderad för nu då känner jag ju igenom hästarna varje morgon innan hästarna släpps ut och det är ju inte direkt ovanligt me lite smågallor efter natten, det händer inte alltför ofta dock och vem vet hur benen såg ut tidigare när dom var inackorderade och ingen kände igenom dom varje morron? Iaf sen så känner jag så klart igenom dom när jag rider/pysslar osv och sen en gång till när dom ska gå å tryna :] när jag jobbar em så blire faktiskt bara 2 ggr per dag :O
Bind för ögonen på mig och led mig fram till nån av hästarna och låt mig känna på benen så ska jag säga vem det är :P anytime.. väck mig mitt i natten å göre, jag bommar icket. Haha ^^

Nu ska jag lägga mig å se lite tv iaf... snart ska Danne sätta upp ny tvn
det blir en 42" platt-tv i sovrummet :] det duger.. vi ser ju knappt tv där uppe när vi har den stora i vardagsrummet...

Jag hoppas på svar imorrn och jag funderar mera på potatis nu :O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.