torsdag 8 januari 2009

Bättre

Japp de känns bet bättre i kroppen nu har faktistk orkat med att klippa KC det blev såhär :O
Visa hänsyn, jag brukar alltid helraka mina hästar.. men eftersom vi inte är helt igång och toktränar stenhårt än så tyckte jag det räckte med den här klippningen :) då slipper han ha täcke på sig inne åxå
Har longerat alla idag och Prisse kan göra såna otroliga bocksprång och luftkonster så man blir riktigt fascinerad..
Dom andra var lugna och snälla.. även Okuma :) han va typ snällast.. vilket han inte brukar vara vid longering... det blev skritt longering och typ 10 m trav åt bägge håll och de funakde kalas han rörde sig jättefint :)
Ibland så hade det varit jäkligt najs med en skrittmaskin.. dom är ju itne så snordyre heller.. men hur ofta skulle man eg använda dom? inte såååå ofta direkt.. men när man väl skulle vilja ha en hade detitne varit dumt :)

imorrn kväll blire träning och sen blire träning på lördag och ev på söndag åxå.. hoppas det blir på söndag med för då blire träning me alla i helgen och det känns skitkul :D
annars får ja väl far in och rida lite själv kankse.. det går ju, Okuma skulle verkligen behöva det och en duschning tror jag ska se om jag vågar ta saxen och klippa Okumas man åxå.. men då ska jag spara den... :] hes my baaby :]

Nu ska jag dricka ltie ricka och vila så jag orkar med morgondagen :)

OMG, snacka om att jag aldrig slutar förvånas över vissa människor... det är ju helt sanslöst!

2 kommentarer:

  1. Vad söt han blev :) Hoppas det går bra att träna!!

    SvaraRadera
  2. En skrittmaskin är kanske den bästa investeringen du någonsin kan göra, tro mig! - Den används om man har en!

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.