lördag 19 december 2009

Undrens tid är inte förbi.

Idag var det som sagt hopptävling på Surf.
Jag var anmäld till 50 cm.
Red fram och hoppade lite, skötte sig rätt bra. Pigg och taggad men inga dumheter.
Hoppade banan och tog oss runt felfritt, sen var det dags för LQ alltså 80 cm, ungefär där, tappade jag helt förståndet och efteranmälde mig till den klassen.
På sista hindret i grunden fick vi ett nerslag men jag slutade dels att rida samt att han nog vart lite trött.
Det är jobbigt för psyket med all uppståndelse och sen var det dessutom maskeradtävling så vissa hade klätt ut sig ganska mkt vilket var läskigt enligt Prisse.

Jag är iaf nöjd överlag. Hoppas på att få en plats till nästa termin så jag kan börja hoppträna regelbundet, för han älskar det ju så himla mkt.

Här kommer iaf lite bilder.
Den som har fotat är självklart, Matilda Nordström (fö tack för att jag fick låna eran box).
Hindrena ligger på 80 cm.









Fotat med min mobil.

2 kommentarer:

  1. (varsågod för boxen!)

    SvaraRadera
  2. Ser härligt ut!! Klart ni ska hoppa!! Krama älsklingen från mig! Tänker ofta på honom!!

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.