torsdag 3 december 2009

Dum idé

Såhär i efterhand kändes det som en dum idé att åka in till stan för att gå på öppningen av Horze butiken.
Jag känner mig ännu mer krasslig nu än imorse.
Men jag var ju nyfiken och hade stora förväntningar på att hitta massor av saker jag ville ha.
Knasigt nog så gick jag ut därifrån tomhänt, men två saker finns på önskelistan;
1 tvådelat eggbett strl 12,5 cm
1 Reflexridtäcke, orangefärgat med reflexer framöver bogen också, mkt bra så man syns rejält framifrån.

Prövade inte ens ridbyxorna jag hade tänkt önska mig, gillade inte riktigt materialet.



Hoppas på att få hem sakerna jag beställde från Börjes snart, samt ett par svarta ridbyxor från Hööks.

Idag var Okuma på sitt allra mysigaste humör, jag är rätt hängig och förkyld och matt så jag orkar inte så mkt, och det var som att han förstod det och gjorde allt för att vara så gosig han bara kunde, efter ett tag så visade han
"nee nu får det vara bra" då fick han en kram till och sen tänkte jag gå ut ur boxen då kommer han fram och gosar lite till.
Han är verkligen alldeles speciell den hästen, helt underbar.
Är så otroligt glad över att han finns i mitt liv.

KC hade en lös sko så jag drog av den, vill inte att den ska lossna mera och kanske sitta snett, kan bli otrevliga skador då.
På måndag kommer nog hovslagaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.