fredag 25 december 2009

Buffalobock.

Imorse när jag släppte ut hästarna så var det nästan värre än betessläppet.
Dom busade massor och Prisse var nog mer i luften än på backen.
Det är så härligt att se dom ha det bra.

Gårdagen var mycket trevlig och tillbringades som sagt var hos mina föräldrar.
Är väldigt nöjd med alla klappar, glömde bort att önska mig en sak, som brukar vara stående önskning varje år, medlemsavgift och anläggningskort på Surf.
Men som sagt väldigt nöjd med ALLA klappar :).
Tack så mycket.

Nu ska jag ut och pyssla på med hästarna.

1 kommentar:

  1. Tack tack! Var på benen igår så jag hoppas det håller i sig! Jag har två mornar i stallet nu som följer, så jag hoppas på att inte braka ihop ;)

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.