måndag 7 december 2009

Nya tassar

Fullproppad dag och nu är jag trött i ryggen pga av att jag stått så mkt idag.

Okuma och KC har nya tassar, imorrn är det Prisses tur.

Hann med en vända till stan i förmiddags, klev upp innan 6 och kollade så hagen var ok eftersom det snöat en del under natten och då brukar jag vilja kolla tråden innan jag släpper ut dom.
Allt var helt ok.
Hästarna ut och jag åkte med Danne till jobbet, lämnade han där och fortsatte mot stan, gjorde ett ärende åt Daniel, bytte gastuber till svetsen sen for jag till Granngården, eller jag var lite tidig så jag fick vänta ett bra tag innan dom öppnade.
Där blev det foderköp till grabbarna sen hemåt igen.

När jag kom hem mockade jag och åt lite sen var det hovslagardags.


Nu ska jag sova. Ny dag imorgon.

1 kommentar:

  1. Haha. Ska du se oss flänga runt är det bäst du är i tid. Kommer nog bara medverka på framhoppningen! Förmodligen inte så mycket att se (från vår sida)

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.