tisdag 15 december 2009

Massa snö!

Inatt hade det kommit 15-20 cm snö och det har fortsatt snöa hela dagen!
Red ut i byn med Prisse och han är då för rolig, han blåser upp sig, nyfiken på snön, skyggar för saker som kan vara monster som äter små vita hästar till mellanmål.
Men ändå så är jag nöjd, han är inte så gammal ( iaf inte i huvudet).
Rent åldersmässigt så borde han ha vuxit ifrån det, men jag gillar honom ändå.

Jag har ju en förkärlek för små knasbollar. :)

Har förresten hittat en sadel jag dreglar över, jag vill så otroligt jättegärna ha!
Rätt strl för både mig och häst.
Den skulle hänga så bra i min sadelkammare och min rumpa skulle passa så bra i den :) .

Får hoppas på snäll tomte, för visst finns väl tomten?

2 kommentarer:

  1. Klart att tomten finns, det är jag helt övertygad om ;)

    SvaraRadera
  2. Klart tomten finns! I alla fall stalltomten. Kom ihåg att ställa ut gröten, så han inte blir förbannad =)

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.