torsdag 10 december 2009

Mindre lyckad dag.

Ibland blir det inte som man planerat.

Hästarna var iaf fina och trevliga, blev tyvärr ingen uteritt med Lisa då jag sov bort halva förmiddagen.
Skulle bara vila en aning efter att jag släppte ut hästarna.

Sen har jag hämtat ut mitt paket och väntar på dom andra ridbyxorna och jackan, hoppas dom behagar att dyka upp imorgon.

Fick ett kort besök av Lisa nu i kväll vilket var trevligt.
Så kul att ha någon här i krokarna som är likasinnad och mycket trevlig.

Jag har iaf anmält mitt intresse för att stå på reservlistan för Buster-träningarna under våren, känner att ordinarie blir för mycket så reserv blir nog bra.

Kissen hade lyckats ta av sig sitt rexlexhalsband under dagen och det kan vara lite överallt så jag sydde ett nytt åt honom, det ska nog sitta bättre då det är ett rejält spänne på det.

Hoppas på ok underlag imorn så man kan göra något.

1 kommentar:

  1. jaa de är så roligt att göra om :)
    hihihi :)
    /lilllillan.blogg.se

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.