tisdag 22 december 2009

Tidig ridning

Imorse så släppte jag ut Okuma och KC och gav dom hö i hagen, Prisse fick mumsa hö inne medans jag gjorde iordning honom.
Han var aningens upprörd över att vara kvar inne men lugnade sig fort och såg mest förvirrad ut, lillparveln.
Skrittade fram på den skottade parkeringen sen satt jag upp och red ner på ridbanan.
Snacka om att man lätt blir förvirrad när allt är kritvitt och jämt.
Blir nästan lite för mkt vitt..

Hursomhelst red på ett mindre fyrkantsspår gjorde öppnor och slutor längs långsidan sen blev det lite skänkelvikningar, sen gjorde vi samma sak i trav och han kändes mkt trevlig.
Ibland känns det som att inget är omöjligt och vi bara dansar fram.
Den känslan kan man leva på ett tag.
Ibland känns det bara så rätt!

Han skötte sig trevligt, och jag är nöjd.
Senare idag så ska jag in till stan för att handla lite småsaker, julklappar kallas det visst också.

Fick en trevlig överraskning med posten idag också.
En Marabou Chokladkaka.
Den var mycket god :) och väldigt uppskattad :)

Nu ska jag gå ut igen.

1 kommentar:

  1. Haha kan hålla med om dedär med snön. Jobbigt när allt bara smälter ihop :o

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.