tisdag 31 mars 2009

Träningsvärk + träning

Japp det var min gårdag.. var så otroligt mör i kroppen och så himlarns förkyld på morgonen så jag tog mig knappt upp ur sängen :O
Med en vilja av järn så masade jag mig upp å släppte ut pojkarna och sen gick jag in, kollade datorn lite, sen skulle jag bara bläddra lite i olika kataloger å se vad jag ska beställa... jaag somnade och vaknade när Danne ringde och sa att Mia var påväg för att hämta Evelinas regnkläder...

Sen komme Danne hem och vi åt mat, Ragge komme åxå, han och Danne skulle meka me Ragges motor.. jag fixade iaf allt i stallet och sen så bar det iväg mot surf för att vara med på en dressyrträning, första träningen i grupp på 1½ år för Okuma?! Sist jag red i grupp med han så flög jag av och fick lättare hjärnskakning och fick kassera hjälmen.

Iaf han var hemskt stark och uppspelt men mot slutet så fick jag faktiskt rätt bra ordning på honom... men han kan gå så otroligt mkt bättre... hoppas vi kommer till ridning på en gång på träningen på onsdag, när jag ska träna privat.

Känns iaf kul att man inspirerar någon iaf ;)
http://alcbloggen.blogspot.com/2009/03/kvallen-som-gatt.html

Idag blire skritt för Okuma och joggning för dom andra.. :)
om jag itne får tummen ur och dra in nån till vns och rida lite där :)

Nu blire att bestämma vad jag ska handla i katalogerna iaf :)

Ha det gott

1 kommentar:

  1. Det är väll tur det säg, om du fortsätter såhär kanske du blir min förebild inom ridningen ;D

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.