onsdag 1 april 2009

Mjölksyra och mys :)

Dagen började med att släppa ut pojkarna som vanligt iof ;) sen ringa AF, ska göra ett besök där på måndag nästa vecka.

Sen vare dags för träning med Okuma. Okuma var en grinolle idag i transporten, tror han tkt det blev alldeles för varmt så fick stanna och öppna presseningen bak, då skärpte han sig en del iaf.
Hämtade upp Reb som fortf inte har nån bil sen till Surf och träna, lillpysen fick mjölksyra.. vi jobbade med öppna överallt förutom i hörnpasseringarna först i skritt sen i trav, sista varvet i trav tog emot och efter det så ville han gärna krypa bakom lod så jag fick kämpa som attsingen att få fram honom men jäklar va fint han kan gå ibland... hur najsigt som helst :)
Imorn blire skritt me honom.

Prisse skötte sig rätt ok åxå, skuttade iväg en gång bara och det var itne alltför mkt heller.
Längtar bara efter en helt upptinat ridbana.. -suckar-

KC jobbade jag som fasen med att han sku skritta avslappnat och i en bra takt... det var jobbigare än på länge... men han lyssnade på mig på slutet iaf och det är ju huvudsaken.. :)

Ska fortsätta rycka Prisses man imorn tror jag.. har bestämt mig att rycka bort det som ligger över på högersidan och sen jämna till det som är på vänster sidan.. han ser ju ovårdad ut :O

Inatt får dom sova utan täcken åxå.. så då lär det med 99% säkerhet vara -10 imorn.. det har varit så varenda gång hittils dom har fått sova utan täcken...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.