onsdag 4 mars 2009

Kommentar till Anonym.

Anonym Anonym sa...

Är dina hästar jämt skadade?

den 4 mars 2009 10:21

Svar:
Det jag menade med att Okuma var "tillbaka" är att han är sig själv igen.. han har varit friskförklarad sen i början på dec men han har varit ganska opålitlig och stått mkt på bakbenen nu har han kommit till ro igen och inser att han får röra på sig dagligen och då har han "kommit tillbaka"

Sen så är jag ganska överbeskyddande med mina hästar så jag far och kollar upp dom ganska regelbundet.

nej, dom är inte alls "jämt skadade".

Förresten så är det mkt roligare med ett namn och en mailaddress ist för att det ska stå "Anonym".

3 kommentarer:

  1. Folk kan inte stå för vad dem tycker, därför kommenterar dem anonymt. Lite synd faktiskt!

    Sv: Kommer inte ihåg det, men det bör ha varit 100%. Var som sagt ett tag sedan! Ja gurkmejan kan man nog behöva ge en del av, men samtidigt är den så billig att det ändå blir billigare än glucosamin. Hur mycket som helst behöver man inte ge, men det beror nog på vilken kvalite gurkmejan som man köper har. Kass kvalite = större mängd. Och att få tag på riktigt bra gurkmeja kan nog vara ett litet projekt!

    Tack! :)

    SvaraRadera
  2. Svar:

    Ja schabraken blev broderade där jag köpte dem. Kändes lättast så!

    Jag vet inte vem jag ska använda mig av den här gången faktiskt, kanske den där Pia från Skellefteå. Har aldrig provat henne så det kanske kan vara värt ett försök. Vem brukar du använda dig av? Tack!

    Lite svårt att förklara utförligt faktiskt, men kortfattat kan man säga att jag sprättade upp den befintliga nosgrimman, tog bort det foder som fanns under den och bytte ut det mot vitt bredare foder, och sydde ihop allt igen. Lite pilligt! :)

    SvaraRadera
  3. Aha, det var ju bra att veta! :)

    Sådana där enkla saker syr jag för hand, men annars har jag en äldre lädersymaskin också. Materialet på fodringen är konstläder, finns riktigt billigt på Ohlssons här i stan. Tackar!

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.