onsdag 25 mars 2009

Så besviken

Så grymt besviken var jag igår... och ledsen och orolig och förbannad!

Min dag var jättebra ändå fram tills kvällen..-suck-

Jag hatar att vara beroende av människor.

Enda positiva var att Danne har skottat bort lite snö så att det inte ska rinna ner på ridbanan så så fort det blir varmt nu några dagar så kommer den att blir bar och det ser jag framemot :)
Sen så började jag rycka Prisses man det gick faktiskt över förväntan han tkt det var lite läskigt men han stod stilla, inte som Okuma som man måste bremsa för att få rycka :O Jag lovar att jag har mkt ryckande att göra på alla 3... det är drygt men dom blir fina :]

Kom på att jag tog en bild på Emma på söndag morgon åxå :] Emma är snäll men trött :)
och jaa vi fläskade popcorn å ostkrokar å godis :D
och såhär ser kaminen ut i sovrummet,
den värmer och det är mysigt som fasen :]


Mina lädertömmar :D Wihiii :D

Jag har insett att jag har 5 par transportskydd, men bara två av hästarna som använder transportskydd :O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.