onsdag 18 mars 2009

Pyjamas

Jaoaa, idag fick hästarna gå ut bara i pyjamasen :] det är så galet varmt ute.. typ +10 lr nåt.. visserligen blåser det ltie men det är riktigt skönt.. hade tänkt att låta dom va helt nakna för solen är så himla bra för dom.. :)
men itne riktigt än...

Igår så var jag och prisse till vet han fick två sprutor, med vitaminer... och vet tkt jag skulle köra på som vanligt. Han blev glad att höra om mina tävlingsplaner med Okuma...

åsså igår kväll så var jag ute och gick en sväng med KC längs vägen, va faktiskt riktigt skönt att vara ute å gå :) har man ingen hund så kan man ju ta en häst lr geten ;)

Idag så blir det ridning för fulla muggar! Jag längtar så otroligt efter att mina tömmar ska komma så jag kan börja tömköra regelbundet.. det ska bli så kul sen måste jag få filmat för KC går riktigt jäkla fint när jag gör det. På sista träningen så sa tränaren att det var hemskt svårt att tro att det bara var 2:a gången jag tömkörde eftersom jag var såpass duktig, hade rätt position och rätt känsla.. men det är lite jobbigt för ibland så vill jag sitta uppe på honom och använda mina skänklar men det ska bli kul att få få fortsätta och utvecklas :)

Skulle ha hittat mig en sele åxå så jag hade kunnat fara ut och köra, vagn har jag ju.. en jättefin :D

Sen är jag övervänt på min nya kavaj åxå :D :D

3 kommentarer:

  1. sv: Jag hatar henne bara litegrann, haha ;-) Nämen det kommer att bli sjukt alltså. Jag får nog göra ett namnbyte då!

    Vad för tävlingsplaner med Okuma?:-)

    SvaraRadera
  2. sv: Haha, jag får la göra det! Heter man inte Hanna får man inga chanser, eller hur var det nu? ;-)

    Vad kul! Det låter ju bara roligt :-) När och var sker detta då?

    SvaraRadera
  3. sv: Okej! Ja det får du göra, håller tummarna för er.

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.