söndag 1 mars 2009

Blodad tand

Ohh jaaa , imorse var jag på tömkörningsträning för första gången och det gick skeetabra! Jag hade med mig KC och han var guld värd! Jag ska införskaffa ett par tömmar å jag ser framemot nästa träning :D ska bli jättekul :]

Idag red jag Okuma på banan åxå.. det såg ut såhär :)

Han är ju verkligen det vackraste som finns.. :] Flåt KC och Prisse... ni är underbar ni med... :*

Ahh just det..-host- Det är ju Daniel -host- som är det vackraste som finns.... det är inte alls så att hästarna/Okuma går först...-host-

Nu ska jag lä'gga mig å tryna... det blir en dryg dag imorgon!

1 kommentar:

  1. sv: Jo precis så.

    Det verkade ju ha gått super! Vad kul. Jag hade gärna gått den där kursen jag med.

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.