lördag 14 mars 2009

Träningar och Jessicas födelsedag

Nu vare länge sen som fan ja uppdaterade.. sry :S

iaf, jag har hunnit med 2 träningar med Okuma som har gått alldeles strålande.. han är så himla fin!

det verkar som att jag har hittat ett bett som KC trivs med åxå, ett vanligt tvådelat massivt tränsbett som är hela 21mm tjockt :O åsså vill han ha bettet rätt långt ner i munnen verkar det som åxå.
Efter ca 1 år så känns det som att vi äntligen är på samma nivå, jag förstår vad han behöver och han förstår oftast vad jag vill. Imorn ska vi på vår andra tömkörningsträning vilket jag verkligen ser framemot bara min huvudsvärk och värk i nacken släpper :S



Igår så var det middag och party hos Jessica som fyllde 18 i torsdags, det var riktigt trevligt.
Kom dit kl 6 och fick välkomstdrink och sen blev det tacogratäng och olika cider till det. Sen så blev det singstar ;P haha jaaa ^^ åsså fick vi en till supermumsig drink som jag såå otroligt gärna vill ha receptet på! sen så blev vi skjutsade till stan Alexandra fick sitta i skuffen som den lilla hund hon är ;P sen in på x3m, jaadu... kareoke och fulla människor och knasiga människor och udda människor, men vi hade kul och fastnade på bild några ggr och jaa det var faktiskt kul, jag är ju rätt anti x3m men de va najs :D sån tur att dom spelade någorlunda bra musik på ena halvan iaf ^^
Å sen när dom stängde så behövde vi typ vänta i 1 minut kankse sen komme Jessicas mamma som skjutsade hem oss allihopa :D Jessica har en snäll mamma :]
Spice up your life girrls ;P

Nu blire soffan och godis :P

1 kommentar:

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.