fredag 27 mars 2009

Skoning + Sadelmakare + lite shopping + biiildeeer

Idag har hästarna först blivit skodda, det var bara Okumas tassar som hade vuxit i princip.. :O

Sen så for jag till Vännäs och skulle fixa sadelgjordsstropparna på hoppsadeln. Väl i Vns så ringde jag Jessica å då hade hon precis slutat så då hämtade jag upp henne på Lilja sen for vi till Norrmalm och jag visade sadelmakaren stropparna och hon sa att jag eg inte alls behövde byta för kärnan var hel och det var så himla lite spruckit runt om så hon sa att det skulle palla för flera hundra kgs tryck.. men jag gillade itne småsprickorna så hon fick byta ändå.. :)

Sen for vi till stan, till Granngården, och jag handlade 2 luddgrimsset i fårskinn å pälsglans av märket Foxfire, det är den bästa pälsglansen tkr jag iaf
Sen så hämtade jag ut min nya kavaj åxå :]

Biiiild boooomb!
Fårskinns grimset :D


Nya stroppar till hoppsadeln :)

Mina nya kavajer :D
Det var väl allt för mig för tillfället..

One night of passion ;)
haha

2 kommentarer:

  1. Vilken ras är prisse? Hur gammal ? hur utbildad är han? :) . Är han din? fin är han iallafall! Och dina andra två med ;)

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.