måndag 23 mars 2009

Måndag hela dagen

Japp så ere ju.
Idag har sotaren varit här och besiktad nya kaminen i sovrummet :) jäklar att det blri härlgit med kamin där :D kmr att bli govärme som fasen ;)

Igår kikade jag igenom dressyrprogrammen som gäller till helgen.. ska försöka rida igenom dom nån gång åxå.. imorn funderar jag på att dra till vns och rida me Camilla (hon har frågat nästan 100 ggr och jag har aldrig farit dit när hon är där så det är som dags nu tkr jag :] tror jag hon tkr åxå )

KC´s lastövning verkar funka rätt bra, det är ju sjätte morgonen jag lastar honom nu tror jag... idag så vek jag igen bommen och stängde rampen till ca 75% han tkt det var ltie läskigt när den lät men han skötte sig så himla fint. Sen la jag ner rampen och öppnade bommen och gick fram till honom och pratade lite med honom. Sen så gick jag bak igen och pratade me honom sen tog jag tag i svansen å då backade han ut så lugnt å fint :)
Ni som känner KC vet att det inte är nåt problem att lasta utan det är läskigt att stå smalt... för att han var med om en läskig grej för några år sedan. Jag tänker iaf öva och se om han klarar av att stå smalt i framtiden, kan han itne det så då får han åka brett.

Fick nyss ett sms om att jag kan hämta ut mina lädertömmar efter kl 15.00 idag så det känns hur kul som helst! Jag längtar efter att få tömköra igen :D Det är så himla kul å spec då kc är så fin :D

Nu ska jag äta lite granna å sen ut till mina grabbsingar :)

Sandra, det är no way att jag kmr att vara med på den lokala hopptävlingen på surf, noooo way!

1 kommentar:

  1. varför vill du inte vara på hopptävling på surf ? :)

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.