lördag 28 februari 2009

Vissa dagar är guld!

Som idag tex.. lr det enda dryga var att jag hade ont i magen i morse och att KC var drygare än yes...

Okuma var guld idag! riktigt underbar var han... höll sig på alla 4 och jobbade på fint... min lilla snuff :) prövade en fattning åxå och han tog den men då halkade han lite typ högst 5 cm med en baktass då blev jag livrädd så då saktade vi av.. :]
han är ingen pälsboll längre.. han är en stilig häst :] en stiig häst som dock försökte leka hingst och kasta ut frambenen i tid och otid trots bomull i öronen och brems.. men han är ju så sockersöt ändå så jag förlåter honom :]

Jag har precis betalat lite räkningar och längtar tills mitt paket kommer nästa vecka.. :) Hoppas verkligen dom passar! Jag hoppas jag hoppas!

Ska försöka tvinga Danne att fota lite imorgon om det är bra väder vill säga... :S :)

Nu ska jag tryna och drömma om nya snygga ridstövlar :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.