tisdag 2 mars 2010

Våren känns väldigt långt bort.

Spec en dag som denna, blåst som sjuttsingen har det gjort och snöat.

Var nära på att jag och Linnea skulle åka till Vännäs RF under förmiddagen men då kände jag mig inte alls peppad, men senare under dagen blev jag mer och mer ridsugen trots vädret men då var det uppbokat i alla ridhusen häromkring!

Nu ikv så kom Lisa och Rickard förbi, Lisa har varit på GHS och så snäll som hon är så hade hon köpt en sak åt mig.
Blev väldigt glad!
Hon hade köpt ett jättefint pannband, så nu kan det matchas rejält.





Bilderna är tagna med mobilen så det är inte världens bästa kvalite tyvärr, men pannbandet är superfint!


Imorgon ska vi åka till Vännäs veterinärstation för vaccination och koll av tänder på hennes unghäst.
Efter det ska jag rida mina hästar.

Sen tänkte jag om nån skulle glömma bort att jag tycker om dressyr så har jag köpt en ny tröja,

Hoppas på att den kommer att matcha bra med det beiga schabraket(/en)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.