tisdag 1 februari 2011

Trött.

Känns som att det aldrig ens var någon helg, har varit så otroligt trött både igår och idag så jag vet inte vad.

Blev en uteritt med Okuma, han var spänd och stark och inte blev det bättre av att vissa bilister verkar ha fått sitt körkort i cornflakes paketet.

Påväg hem från Umeå så mötte jag faktiskt en bil med hästtransport, hur kan man vara så dum så man ger sig ut med transport , det är minusgrader och regnar = snorhalt!
Oansvarigt, man kan iof hoppas på att transporten var tom.

Bara den korta stunden jag var på Dannes jobb så var det en bil som helt missade korsningen , han bara gled förbi. Bilisten körde inte fort heller, det säger en hel del om hur otroligt halkigt det är.

Nu sitter jag och väntar på att filmen på KC ska laddas klart.
Måste klippa och ljusa upp ritten med Okuma också, men det får bli en annan kväll.
Har nämligen bestämt mig för att det ska bli en otroligt tidig kväll ikv.

Bjuder på en bild iaf. Står upp för att underlätta för honom och ja, det går undan vilket ni kommer att få se på bilden.
Insåg förresten att det är första gången på jag vet inte hur länge som han galopperar i ridhus, och ni som iaf har lite inblick vet hur "modig" KC är och hur mkt han gillar saker som inte hör till vardagen.
Som sagt, lång bit kvar, men vi är på rätt väg iaf.








Nothing but the truth.

1 kommentar:

  1. Visst har du en Prestige Venus? Trivs du bra i den? Jag är så himla sugen på att prova en på Ella!

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.