lördag 12 februari 2011

Underbar dag

Fick lite sovmorgon imorse (hästarna ut vid 7), iaf om man jämför med när jag kliver upp i vanliga fall.

Sen har jag ridit ,ridit och ridit samt mockat hagar. Alla tre skötte sig jättefint och lillbrorsan (kissen) hängde med på KC när jag skrittade han på ridbanan.

Danne tog några bilder när jag red Prisse. Insåg att det var på tiden han fastnade på nån bild :) .













Mitt hjärtegull.



Lillebror varvade med att sitta på min axel och framför mig när jag red KC.


Okumas nymockade hage, så äckligt med grisiga hagar.

2 kommentarer:

  1. Underlaget verkade bra hos er.

    Hade precis tänkt börja mocka hagarna hemma men då kom ju all snö och täckte över allt igen!! Typsikt

    SvaraRadera
  2. Sv: Vill också ha en bana med bra underlag!
    Håller också på och lasttränar men ena häst, det går så där men det är bara kämpa på.

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.