onsdag 16 februari 2011

Inte riktigt min grej.

Det där med blodgivning var inte riktigt min grej tror jag.
Dom lyckades inte få nåt blod ur mig!

Det har aldrig någonsin varit ett problem vid tidigare provtagningar osv, tror att hon som stack mig inte var alltför duktig, för det gjorde ONT, hela tiden.

När vi var tillbaka på "golvet" så tar det inte alltför lång tid innan det blir alldeles kolsvart inne i byggnaden.
Efter en stund så går brandlarmet.

Kraftig rökutveckling i ställverket! Vi fick sluta strax innan 15.00 idag och nu kl 18.00 ska det hållas ett möte om vad som ska göras.

Mer information finns på VK.se



Bild från VF.se

3 kommentarer:

  1. SV: Jag köpte det från Cheval Shop (http://cheval.shop.textalk.se/sv/). De har det för ett bra pris normalt och sen så fick man 25% med så det var billigt!! :)

    SvaraRadera
  2. Spännande, men det måste väl finnas någon reserv-el typ för såna situationer? tror vi har det..fast är inte säker. Tycker det borde hända nått sånt där här också. Hade gärna gått hem höhö. Så länge ingen skadas så:P

    SvaraRadera
  3. Han tror att katterna ska klösa på högtalarna.. Iofs inte helt orimligt, men men... Jag är bitter ändå!

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.