tisdag 8 februari 2011

Unghäst.




Bilder från när vi var i Åsele , Stall Söråsele.

6 kommentarer:

  1. SV: Intressant att du ställer frågan när jag precis totalsågat folk som bara kommenterar utan att läsa något.. Jag tillhör skaran som läser om bloggaren innan jag börjar läsa en blogg som ser intressant ut. Så jag säger: LÄS SJÄLV! Allt står på förstasidan i listen t.h.

    SvaraRadera
  2. SV: GUd vad skönt att höra! :P Undrade där om du var seriös eller inte. Haha. Men då vet du ju iaf. ;) Hur har du det i Umeå ikväll?

    SvaraRadera
  3. SV: Åh det är ju så trist att laga staket! Har haft några vändor i vinter, men löste det med hjälp av en extra jordande tråd 5 cm under översta tråden. Nu får de en riktig smäll om de går på. :) Snön tar ju så mycket! Andra hagen med två hästar går inte elen fram överhuvudtaget i, vet inte om aggregatet pajat. Men de går inte ut. Dock står ena och trycket mot staketet innan insläpp men hon skulle aldrig gå ut. Har råkat sparka av tråden någon gång med men hon står där även att hon kan gå ut. :P

    Onyttig har jag också varit! Godis, choklad, kakor... Vardag för mig! Har tränat lite också ikväll, styrka, så känns ju lite bra iaf. :P haha. Ser på House nu samtidigt som jag "datar". Vilket avsnitt av ponnyakuten? :)

    SvaraRadera
  4. SV: Det är skittrist!! Behöver byta x-antal stolpar och en del lär väl rasa när de smälter ordentligt.

    Haha jag är onyttig alla dagar ! :)

    Vad är det som gör att klockan ringer så tidigt?

    SvaraRadera
  5. SV: Okej :) Vad jobbar du med? Ja det låter toppenbra :) Jag har väldigt oliak tider på mitt extrajobb. Kan vara 7,45 - 14 eller 14-21,15 eller 10,30-16 eller 12-21,15. himla jobbigt med så oregelbundna tider!

    SvaraRadera
  6. SV: Jaha vad coolt! :) Skift är nog lite jobbigt, men ofta ganska välbetalt ju. Hoppas du har en bra dag nu då. Och glöm inte kolla på filmen när du kommer hem. :) Själv har jag ingen sån där high tech-mobil. :P

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.