söndag 13 februari 2011

Äntligen!

Äntligen är värmekabeln till vattnet i stallet inkopplad!
Så nu ska jag inte behöva värmefläkten längre!

Känns himla bra!

Nåt som inte känns alltför bra är att jag nog förfrusit både nästipp och två fingrar idag..
Nästippen var alldeles vit! Och jag kunde inte andas genom näsan för det gjorde för ont!
Sen blev det två halsdukar över ansiktet, blir inte alltför smidig men skönt var det.
Fingrarna känns halvkonstiga... som om jag har sockerdricka i dom, även i skrivandes stund, flera timmar senare.

Prisse har åka transport idag, två varv på ridbanan, det kanske tar sig det här!
Imorgon får jag nog höra om dag och tid för skoning.

Jag längtar efter våren nu! Varma sköna dagar! Ljusare tider...
Ja det kommer det med snart är det ju Mars :)





2 kommentarer:

  1. Sv: Okej, jobbigt... Min kommer inte ens upp på lämmen...
    Jätteduktigt!

    SvaraRadera
  2. Hoppas näsan och fingrarna återhämtat sig!

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.