tisdag 8 februari 2011

Fullt upp, som vanligt.

Nu var det alldeles för länge sen jag skrev. I torsdags kom mitt paket som jag beställt, en mörkblå charles owen wellington classic. Har så mkt blått och det är himla kul att matcha. Senare under kvällen så var det träning med Okuma (matchade i blått ;-) ), på surf. Fick jobba ordentligt, båda två. Mkt öppna och sluta och fick verkligen tag på högerbak. Sen har det varit uteritter varvat med pass på banan och skritt för både kc och Okuma. Prisse har gjort framsteg med transporten, igår kväll så åkte han faktiskt en mkt kort bit (1,5m) och han skötte sig. I söndags var jag och Lisa upp till åsele för att hälsa på hennes häst som är på inridning där. Tog lite bilder som kanske tillomed kommer ut ikv. Om tiden finns. Det besöket i kombination med det som min tränare sa i torsdags gjorde mig extremt peppad och just nu känner jag verkligen att det är 'All in' som gäller.

1 kommentar:

  1. peppad på vilket sätt? och vad menar du med all in? nu får du vara liute mer detaljerad, så kanske din inspiration kan smitta lite till mig :)

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.