måndag 14 februari 2011

-29

När jag bestämde mig för att inte rida ikv så stod termometern på -27,5 nu har temperaturen sjunkit ännu mera och ligger på -29.
Undra hur kallt det har tänkt att vara imorgon...

Vattnet hade iaf inte frysit i stallet, det gillas!
Startar inte bilen imorn pga kylan så vet jag nån som tar ledigt!

Danne är ute och skottar hagarna, tur det är varmt i traktorn iaf.






Jag skulle döda (!?) för att få slippa frysa om händer och fötter!
Jag måste införskaffa några äckelpäckeldyra handskar och sockar.. Jag kommer inte att överleva vintern annars!

Ne nu ska jag försöka förtränga kylan som är utomhus och bädda ner mig i sängen framför brasan :)


Psst, här är en hemsida som säljer uppvärmda kläder psst psst

Kan jag bara få lite sommar?

1 kommentar:

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.