söndag 9 januari 2011

Träningsvärk.

Det tror jag nog KC hade idag ändå, galoppen var inte alls lika trevlig idag som igår.
Han kändes helt enkelt lite mör.
Bitvis kändes han trevlig idag skritten var inte alls så överilad som den kan vara utan han höll sig lugn och skrittade på bra.
Bilder från dagen.















Evelina fick skritta en stund efter jag var klar.

Okuma skötte sig trevligt han med, lite mör han med men efter lite uppmjukning så kändes det bara fint, tog två vänster fattningar och bröt av innan han hann bralla iväg.
Han har ju börjat busa så mkt i galoppen på slutet. Så nu blir det fattningar tills dom sitter trevligt, sen går vi vidare från det.

Idag hade jag en känsla av att "okej nu är förskolan slut, nu börjar skolan" .
Med det menar jag att nu ska det hända saker, nu ska det gå framåt.
Jag ska alltså jobba mer målmedvetet för att ta oss framåt.

2 kommentarer:

  1. HANNAAA VET DU HUR J*VLA SNYGG NI VAR PÅ ANDRA BILDEN????! :O :O Oh my gåsch!

    Gillar din känsla, satsa hanna nu, jag tror på er och håller alla tummar och tår!

    SvaraRadera
  2. Håller med Matilda, riktigt snygga på spec andra bilden :) Härligt ni verkar ha det på banan!

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.