tisdag 18 januari 2011

Kors i taket!

Hästarna fick skritta idag och imorgon får jag hjälp av snälla Lisa med mockning och att hon ska ut och skritta KC.
Vi ska nämligen pressa hö imorgon kväll.
Med lite tur hinner/orkar jag röra på dom andra två, om jag inte är helt färdig.

Transporttränade lite nu ikv och det slutade med att både KC och Prisse stod i transporten, som två ljus!
Lastade först KC, sen Prisse, dom fick stå där en stund och lastade sen ut Prisse först sen KC, dom skötte sig jättebra och verkade nästan lugnare tillsammans än var för sig.

KC är eg bredåkare men han går in smalt om jag ber honom.


Jag är så sugen på att träna och tävla så jag vet inte vad!

Tänk va härligt det hade varit med en lastbil, som alla grabbarna fick plats i...
Drömma kan man alltid göra, och om drömmar ska slå in en dag så måste man jobba för att nå dit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.