torsdag 13 januari 2011

Skritt, skritt och åter skritt.

Idag har det varit skritt som stått på schemat, på ridbanan utan krav för Okuma och KC och på parkeringen på lina me Prisse.
Det är nämligen lite för mkt snö på ridbanan för tillfället, så jag vill inte att han ska gå där överdrivet mkt.
Han är så känslig så jag vill inte riskera någon överansträngd sena eller dyl.

Har även bestämt lite mer ang Göteborg, vi kommer att åka och kameran ska med, i högsta hugg :D

Kommer nog att bli väldigt roligt, dels se alla fina ekipage samt få handla lite, eller kanske mycket.
Vem vet?

1 kommentar:

  1. Svar: Ja snälla gör det! Du kan ju slinka förbi SURF på onsdag kväll när jag ska rida för Buster, annars kanske nån gång jag rider för Petra :) Det är bara då jag är i ridhus för tilfället så!

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.