onsdag 26 januari 2011

Fler timmar på dygnet?

Börjar nästan fundera ifall min önskan om fler timmar på dygnet besannats.

Kl 21.00 så parkerade jag mig framför datorn med en semla och ett glas dricka.
Då var alla tre ridna, visserligen red jag KC och Prisse barbacka och inte alltför länge.
Eftersom Prisse är oskodd så har han inte blivit riden på länge, han var hur mysig som helst!
Smygtravade nåt varv på volten också, han har inte stått helt utan fått röra på sig i form av longering, både med inspänning och löslongering, samt fått busa av sig på ridbanan emellanåt.
Måste se till att hagarna blir skottade, dom tkr inte alls om att gå i djupsnön så dom har sina gångar, vilket leder till att dom inte alls rör sig lika mkt som vanligt i hagen.

Har även öppnat en ny hösilagebal och fyllt massa säckar.

Imorgon kväll blir det SURF med KC och Okuma ska få ett kravlöst pass här hemma, eller möjligtvis en uteritt beroende på väder.
Han behöver få ur sig lite energi.

Nu ska jag se en stund på TV innan jag gör en mkt tidig kväll, för att vara mig då.


Bjuder på en somrig bild, bara för att!



Vid närmare eftertanke så är nog vintern rätt ok ändå...

2 kommentarer:

  1. Hej Hanna! Undrar om det var du som hade med dig en sådan fantastisk chokladkaka/tårta ner till dressyrtävlingarna i ö-vik i höstas? Fick smaka en bit av Matilda Nordström och jag tror hon sade att det var du som bakat den. Om så är fallet, skulle du kunna skicka mig receptet? Min mail är matilda.bjurback@gmail.com Vore mycket tacksam isf! :) Mvh/ matilda Bjurbäck

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.