måndag 1 november 2010

Träning!

Idag blev det träning, dressyrträning, för Okuma och Prisse.
Det märks verkligen att dom inte fått jobba på ett tag och Okuma har horn i pannan :O .
Har fått en del saker att göra och träna på så nu längtar jag tills imorgon så jag kan rida igen.

Men innan det så ska jag åka och träna själv samt hämta ut dom nya stalltäckena.


Är för tillfället måttligt nöjd på Pegasus hästshop, nu har ännu en grimma gått sönder!
Hur är det möjligt? När hästarna inte ens går i samma hage!
Det plus det faktum att boxlåsen inte dykt upp än gör mig något missnöjd.


Insåg just att det här är första stunden sen eftermiddagsfikat på jobbet som jag sitter ner och tar det lugnt.

Ska bara packa träningsväskan och sen blir det att lyssna på min underbara ljudbok ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.