torsdag 11 november 2010

Konstig vecka

Det här har helt klart varit en konstig vecka, först med ett tråkigt besked i måndags, vilket gör att veckan känns extremt lång, som att det kanske är tisdag idag.
Men det är faktiskt fredag imorgon.
Dagarna rullar på på något konstigt sätt.

Idag åkte jag och tränade direkt efter jobbet och sen blev det stallet och planen var att rida Prisse och KC.
Redan när jag tog in dom så kändes nåt lite annars med KC, men han äter bra, magen är igång, han har ingen feber, ser normal ut i ögonen men ändå så är det som att det känns som att nåt är annars..
Hursomhelst kände inte för att rida honom då jag inte riktigt kunde sätta fingret på vad det är.
Ska kliva upp lite tidigare imorgon så jag får lite mer tid att kolla till honom. Har jag fortf samma känsla så ska jag ringa och rådfråga veterinär.
Inte för att jag riktigt vet vad jag ska säga, fast min vet är van vid mig och mina "känslor" och tar mig på allvar ifall det är något jag funderar över.
Vilket känns mkt tryggt.
Alltid bättre att kolla en gång för mkt.

Red Prisse iaf, och han var väldigt trevlig.
Det blev ett lugnt och kort pass då jag har haft funderingar ifall anledningen till varför han kan tjorva ibland är om han kanske har träningsvärk helt enkelt.
Han kändes iaf väldigt fin idag.
Så jag ska rida på samma sätt och med samma tänk imorgon.

Konstigt nog så känner jag mig lat när jag bara ridit en häst, trots att jag varit och tränat innan samt jobbat hela dagen.

Har verkligen totalt snöat in på ljudböcker, just nu matar jag igenom Camilla Läckberg böckerna trots att jag läst alla, minst en gång redan!
Kan verkligen rekommendera dom böckerna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.