måndag 29 november 2010

Helgen har flygit förbi

Fortare än man hinner säga leverpastejmacka!

Har jag hunnit med nåt då?
Joo det tycker jag nog.
I lördags hann jag med, hälsa på farmor, köpa lite julsaker, träna dubbelt pass.
Fixa i stallet, och rida. Hann även med en ofrivillig markontakt!
Det var länge sen sist nu. Okuma snubblade till i snön och dök ner i snön och jag satt i godan ro och filosoferade på långa tyglar med trött kropp.
Det gick iaf bara bra, har lite småont på några ställen men inget allvarligt.

Igår fick jag sovmorgon! Hallelujah! Så galet skönt, går itne att beksriva hur otroligt härligt det var att få sova tills man vaknar, iof så vaknade jag första gången vid 8 sen somnade jag om och sov tills kl 11 ungefär.
Otroligt härligt!

Red Prisse och KC på banan barbacka igår och Prisse var helt fantastiskt fin!
Han är så otroligt underbar den hästen när allting stämmer. Himmel vilken känsla!
Glömde totalt tid och rum.
Ska försöka tigga till mig att Danne filmar när jag rider nån dag framöver.

Idag har det varit jobb som vanligt, konstigt nog är jag alltid så morgonpigg på måndagmornar.
Efter jobbet så var jag in på Dannes jobb och han bytte termostaten på min bil samt tinade upp min iskaka till bil lite :)
Förhoppningsvis så har jag lite bättre värme i bilen nu framöver.

Just nu känner jag mig väldigt trött. Tror jag sak försöka med en tidig kväll ikv.
Imorgon blir det att träna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.