tisdag 16 november 2010

Som hastigast

Blev lite sovmorgon imorse och nu ska hästarna alldeles strax ut och jag ska mocka sen ska jag iväg och träna för att sen åka hem för att vet ska komma för att vaccinera hästarna sen blir det jobbet.


Igårkväll fick Okuma äntligen bli av med sin björnpäls! Klippmaskinen fick jobba vill jag lova.
Men, jag är jättenöjd för det var första gången på alla år jag ägt Okuma som jag inte behövt bremsa honom nånting under en klippning!
Det gott folk, det trodde jag aldrig skulle hända!

Han kanske håller på att lugna ner sig på ålderns höst (blir 16 nästa år) , eller njae, det tror jag väl eg inte ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.