torsdag 18 november 2010

Torsdag

Torsag är = med träning, och idag tränade jag innan jobbet, hängde på låset till gymet när dom öppnade kl 6.
Väldigt skönt faktiskt.

Sen efter jobbet så var jag till sjukhuset för att röntga lungorna, vilket man tydligen gör när man haft lunginflammation.

Hästarna har som vanligt inte haft några "men" av vaccinationen, ingen har haft feber och ingen har verkat hängig.
Imorgon blir det att skrittjobba litegrann, det ser jag framemot.

Ska byta vinterdäck på transporten i helgen och se om jag kan åka in till ridhuset nån dag, ev om jag kanske kan vara med på en hoppträning här framöver.
Ska även prata med dressyrtränaren och försöka få igång fasta träningar.
Nu går det ju faktiskt alldeles utmärkt att rida ute, snöunderlaget är bara bra.


Har friserat lite manar ikv, det känns som att jag inte gör något annat än klippa manar :O
Dom växer som ogräs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.