fredag 12 november 2010

Mys med nya täckena.

Nu ikv fick Prisse och KC på sig sina nya stalltäcken.
Tycker alltid det är så himla svårt att veta när det är läge, iof så visar inte termometern på särskilt många grader, bara -5 men det kändes otroligt mkt kallare.
Okuma är fortf oklippt ska försöka hinna med det i helgen, helst imorgon.

Imorgon är det träning som gäller igen och uteritter står på schemat under helgen.
Det är ju lite roligare att rida ut under dagtid, när det är ljust.
Tycker faktiskt jag kände en liten skillnad på orken nu ikv när jag red och att jag kunde driva bättre.
Har iof bara tränat i 2 veckor men det är ju utöver allt det andra jag gör, även vågen säger att det händer saker.
Har dessutom i princip helt slutat dricka saft/juice och läsk, känns himla skönt att inte ha cravings för socker.
Vatten är underskattat!

Nu ska jag lägga mig och lyssna på ljudboken en stund (Olycksfågeln - Camilla Läckberg) och sen göra en tidig kväll så jag orkar med att vila upp mig under helgen ;)

2 kommentarer:

  1. Sv; Bara haka på om du vill hoppa med oss på tisdagar, vi kör varje vecka efter ponnysarna.

    Ska göra mitt bästa för att komma runt brandväggen och kunna publicera varje vecka träningar och liknande.

    SvaraRadera
  2. Absolut finns det möjlighet att haka på. Är du intresserad av en fast plats eller en reservplats?

    Vi tränar 21-22ca och nu under vintersäsongen jobbar vi stärkande för att sedan gå över mot tävlingsäsong / med banhoppning.

    Hanna är verkligen en skicklig ryttare och duktig tränare. God känsla och ridstil som du påpekar samt en sund inställning. Därav var mitt val av tränare enkelt.

    Meddela mig via sms om du är intresserad.

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.