söndag 21 november 2010

501

501 inlägg har det blivit nu, kanske eg borde ha skrivit det igår men tänkte inte på det.

Nu sitter jag och tinar efter att ha varit ute och ridit alla tre, termometern står på -15.
Därikring börjar det vara lite kyligt att rida i bara ridbyxor, iaf om man ska rida fler än en..
Borde dessutom leta några varmare ridstövlar, för Tretornstövlarna är inte dom varmaste som finns direkt.
Så att leta bra täckridbyxor och fodrade ridstövlar står på min "att göra lista".
Funderar även på att köpa ett par jodphursridbyxor , som kanske e fleecefodrade för då kan jag ha mina vinterridskor (låga) och mina batterisockar! hehe.


Hästarna skötte sig hursomhelst väldigt bra, Okumas andra galoppfattning var bara ett byte av gångart, inga konstigheter alls faktiskt.

Nu blir det mat och sen ska jag känna lugnet och vila upp mig inför arbetsveckan, då kan jag ju faktiskt säga att jag tagit det lugnt i helgen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.