söndag 7 november 2010

Himmel.

Jag förstår verkligen inte folk som uppdaterar massor, jämt.
Tid är en otrolig bristvara för min del iaf och med tidiga mornar (04.15) och relativt sena kvällar runt 22-23 så finns det helt enkelt inte tid att uppdatera särskilt mkt.
Först heltidsjobb, ett fysiskt sådant sen 4-5 timmars effektivt jobb hemma med djuren.
Däremellan ska man vara social och hålla snyggt och rent inne i huset åxå.
Tänk om dygnet hade fler timmar... kanske 10 till!

Idag har iaf vägtrumman lagts ut vilket innebär att jag kan rida till storbyn utan att rida längs 70vägen där alla kör som idioter.

Igår red jag ut med Okuma och KC runt en timme per häst, Prisse red jag på banan.

Idag red jag ut med en Prisse som var allt annat än lugn :O och dom andra två fick skrittjobbas på banan.

Nu längtar jag efter snö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.