söndag 31 oktober 2010

Vintertid

Nu är det vintertid.

I fredags sattes första lampan på ridbanan upp och det blev så mkt bättre än innan. Längtar tills dom två andra kommer upp också, dock är det lite mer jobb för att få upp dom, ska svetsas fästen och kopplas om lite så när dom ska kopplas in så måste elektrikern komma.

I lördags var jag på ett Coreträningspass, riktigt kul var det, dock var det rättså kort, bara 30 min. Men provade lite olika maskiner efteråt och hittade några jag gillade. Var där allt som allt runt 1,5 timme tror jag.
På tisdag blir det dit igen.

Red även Prisse lite lätt och förhoppningsvis så kommer Petra imorgon em och håller lektion.
Väldigt efterlängtat vill jag lova!

Idag har jag tvättat lite täcken och stökat ute i sadelkammaren och stallet.
Måste få lite ordning där igen.
Det blir så besvärligt när vädret skiftar så snabbt, ibland behöver dom lite tjockare täcken och ibland tunnare, så det är en del täcken i sadelkammaren nu
och som dom flesta vet så hatar jag verkligen smutsiga täcken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.