torsdag 2 december 2010

Beroendeframkallande!

Sen några veckor tillbaka så har jag ju gymmat och änså länge så har jag hållt mig till mina planerade 3 ggr i veckan (lördag, tisdag och torsdag).
Idag blir det tyvärr ingen träning för mig.
Jag vaknade inatt med världens huvudvärk och tandvärk?! var hemma från jobbet och for till tandläkaren mitt på dagen, men tydligen var det inge större fel på mina tänder utan mest troligt har jag fått bihåleinflammation, Igen!
Tydligen så kan det kännas precis som tandvärk och nu när jag känner efter och tänker tillbaka på när jag var sjuk och hade bihåleinflammation sist så är känslan ganska densamma.

Hursomhelst så hade jag ändå tänkt att åka och gymma lite lätt ikväll ändå men det går inte, för Daniel är på hans jobb för att fixa min bil inför besiktningen imorn och Evelina är här.
Jag är ,ärligt talat, i det närmsta gråtfärdig och uppgiven för att det inte blir någon träning!
Det är verkligen beroendeframkallande!

Red barbacka idag igen, KC och Prisse. KC skötte sig väldigt trevligt var avslappnad och fin.
Prisse var lite mer misstänksam, ridbanan är ju nyskottad nu och det är en del färgskiftningar i underlaget, lilla tokfransen min :)
Men överlag är jag nöjd.
Måste se till att slå på Okuma skon snart så jag kan rida han!

Nu ska jag dammsuga nya toaletten,eller ja det som ska bli den nya toaletten för golvnissen kommer imorn och ska flytspackla golvet och på måndag kommer mattläggaren och fixar golv och väggar, sen på tisdag kommer elektrikern och fixar elen (även elen ute :D wihii alltså mer belysning på ridbanan!)
och toaletten kommer att vara helt klar innan jul! Underbart!

Nu åter till att deppa över en gymfri torsdag :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.