lördag 1 maj 2010

Stegräknare?

Vissa dagar hade det varit väldigt intressant att ha en stegräknare och se hur mkt man eg rör på sig. Okuma skötte sig bättre idag än igår och det gillar vi. Kc får vila idag och Prisse fick jogga lite lätt. Jag hoppas verkligen att det slutar regna snart så marken torkar upp. Är så less på leriga täcken och leriga ben, tycker inte jag gör nåt annat än att tvätta täcken och spola ben. För att inte tala om allt som dras in i huset! Ang min stövelfundering så är jag mer och mer nyfiken på horsehead stöveln från Hööks, tänk vilket flyt om dom hade passat mig!
Har även spånat kring dörrar bak på transporten och förhoppningsvis så går det att ordna på ett bra, säkert och snyggt sätt.

2 kommentarer:

  1. Hahah :D Hmm jag har storlek 39 på dom, vanligtvis har jag 37-38. Runt vaden är dom kanske 35. Så dom är små i storleken!

    SvaraRadera
  2. Gillar du kissies bikini och han inte få tag i en innan de sålde slut på gina tricot? Just nu säljer jag en, kolla in bloggen!

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.