söndag 30 maj 2010

Försök till att få upp flåset.

Nu har jag joggat 3 dagar i rad, dom två första dagarna var det 2,5 km nu har jag lyckats få igång Tracker på min mobil, den mäter hur fort, hur långt och hur mkt man förbränner (om man nu kan lita på det vill säga).

2010-05-30 (söndag) Löpning 00:24:50

Runda:
2010-05-30 914 95 Nordmaling, Sverige

Tempo:
06:24 min/km
Sträcka:
3,88 km

Kaloriförbrukning:
143 kcal
Hastighet:
9,37 km/h

Det finns en karta där det är utmärkt vilken sväng jag tog, men den är jag dessvärre för oteknisk för att lägga in.

1 kommentar:

  1. Ah, nice!! vet inte heller hur det är med kaloriförbrukningen, men jag brukar inte bry mig så mycket om den. På min klocka ställer jag in vikt och längd och den räknar förbrukningen utifrån det då typ. På träningsdagboken jag har så väljer man typ om passet varit lugnt, normalt, eller hårt också räknar den sin kaloriförbrukning från det och det blir inte samma som klockans så.. :P

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.