söndag 2 maj 2010

Hästfri dag

Idag har/blir det en helt hästfri dag. Igår mitt på dagen for vi upp till vänner i luleå, det var rockabilly spelning. Så mina underbara vänner Lisa och Rickard har
varit så snälla och tagit hand om djuren. Fick en uppdatering för inte så himla länge sen att Okuma var lika glad som vanligt, han stod med öronen bakåtslickade och kastade med huvudet när Lisa närmade sig. Tur hon vet hur han fungerar och inte blir rädd. Det är nog många som skulle rygga undan när Okuma är på sitt spec sätt. Hursomhelst så känns det alltid jättekonstigt att få sova tills man själv vaknar och inte ha några ''måsten'' jag tycker om att hålla igång. Nu är vi iaf strax hemma så jag får se om jag smiter in i stallet och säger godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.