tisdag 18 maj 2010

Himmel!

Vilken galen värme!

Man får fylla vatten åt hästarna och Billy och Kenny varje dag, och jag har rejäla kar att ha vatten i.
Det märks verkligen att det är varmt för djuren.

Idag när jag var ute och red med KC så hade jag bara min reflexväst över sporttoppen.

Snarlik den här fast ändå inte, min är köpt från Sharpman, är vändbar med rejält med reflexer på ena sidan samt text på ryggen som jag märkt fångar bilisternas uppmärksamhet rätt bra.
Den andra sidan är tunn fleece.
Finns både visselpipa och kompass i västen. Inte illa.


Okuma har fått vila idag, min nacke gillar inte blåsten så jag fick inse att det inte var läge att vara ute mer idag.
Prisse var lite småstrulig och ville smita ut med baken litegrann i vänster varv.
Det gillas inte så det korrigerades och när det fungerade som vanligt så valde jag att skritta av.

1 kommentar:

  1. Sv: I linköping, i nåt stort stall som såg ut som ett slott :)
    Känner du honom eller? :)

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.