tisdag 4 maj 2010

Fina fötter

Idag blev först träningen med Okuma inställd, så jag red han hemma och det gick riktigt bra faktiskt.
Red ganska exakt 1 timme.
Sen red jag KC och han hade inte alls en bra dag idag, får se om jag tar med han på träningen imorgon eller om det blir Okuma som det var tänkt.

Sen kom hovslagaren och skodde Okuma och Prisse, NB-skor fram och barfota bak.
Tror och hoppas på att det kommer att funka att ha dom barfota bak.
KC ska skos om ca 3 veckor.

Sen efter hovslagaren hade varit här så blev det middag och sen red jag Prisse, skrittade bara men jobbade med ställning och lite öppna och sluta.
Gick helt ok om man bortser från några mindre kickar i början.

2 kommentarer:

  1. blev upplyst om att det var pamela som åkte :)

    SvaraRadera
  2. hhii okej! jag trivs mkt bättre med att hoppa i hoppsadeln :)

    vad är nb-skor för nått? :)

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.