söndag 30 maj 2010

Hästfri dag.

Igår följde jag med mamma (grattis på Morsdag) och pappa till Sundsvall.
Vi var in på Ikea, Hööks, Biltema och många av dom dära små affärerna runtikring.

Det var riktigt trevligt att få följa med dom och jag handlade mest :O

Eftersom det här är i grund och botten en "hästblogg" så börjar jag väl med sakerna som handlades på Hööks.

2 st "bling" pannband, har ett sen tidigare men nu har alla tre varsitt.


Sen varsitt halsband till Billy och Kenny.


Från Ikea blev det:
Två stycken såna här, att ha nere i hallen vid källaringången.


Samt en sån här, den ska också vara nere i hallen.


Har dock hittat mer saker jag vill ha. Det finns att köpa lösa svarta lådor.
Önskar jag hade sett det igår, vill nämligen ha fler.

Inne på Cubus fann jag världens mysigaste mjukisdress.
Marinblå, snygg och så skön!


Idag söndag, det tog ungefär 5 min för Okuma att gå från ren och snygg till det här.



Kissen har en massa ställen att burra ner sig på och njuta, som tex här i halmen.


Nu blir det nattning av hästar, om jag hittar igen dom i hagarna vill säga, dom kan ha kamoflerat sig så väl med underlaget.

1 kommentar:

  1. Den hyllan med svarta lådor/korgar har jag också! :)
    Fast jag har min på toan. Gillar den:)

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.