måndag 27 april 2009

Lortpelle

Japp igår var Prisse en lortpelle
Men han är ju då en himla söt busis, trots att han hade legat i leran och njutit av solens varma strålar mest hela dan ^^

här är förresten schabraket jag köpte igår :]
Sen så la jag in lite bilder från förra veckan, som jag har tagit med mobilen, lr ja dom andra bilderna är åxå tagna med mobilen.


Lillkissen som spanar :)
Billy som snackar me mat i munnen :O
Kenny som bara är för söt :)
Kenny vill in till Prisses hage men han jagar bara ut honom igen,
då är det lugnast att va hos Okuma :)
Kenny hos Prisse
3 sekunder senare blev han utjagad därifrån

Ibland har det varit rätt skönt här,
18,2 grader i skuggan på altanen.
Rätt godkänt för å va april å "kalldalen"

Nu ska jag ner å pussa på min underbara sambo :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.